Először érdemes menni a szponzorunkhoz, vagy ha a probléma valahol lejjebb az alsó vonalában van, akkor közvetlenül ahhoz a személyhez, akit ez érint.
Csak akkor menjünk a felső segítségért és még feljebb a szponzor vonalon, ha:
1. nem tudjuk megoldani a gondot egészen addig menjünk fel a szponzor soron amíg meg nem kapjuk a megoldást.
A céghez csak a legvégső esetben forduljunk éppúgy, mint a legtöbb szervezetben, akár katonai vagy üzleti, legjobb mindig a logikai sorrendet követni, amikor egy kérdés vagy probléma felmerül.
Helyben foglalkozzunk a dolgokkal ez hatásos és mindenki tudja pontosan hova kell mennie ahol kérdéseire megkapja a választ és segítenek a problémáim megoldásában.
Ha közvetlenül a szervezeti hálózatunkban alattunk vagy felettünk működő személyhez fordulunk nem vesztegetjük az időt olyan személyekre akik nem ismerik közelebbről mi is történik ily módon a kulcsemberek nem maradnak ki az információs hálóból és az érzéseink sem lesznek megsértve.

Főbb szabályok:
➤ értő figyelemmel nézzük meg a problémát
➤ minden érintett személyt hallgassunk meg esetleg készítsünk jegyzőkönyvet, amit alá is iratunk az érintettekkel
➤ hozzuk össze egy beszélgetésre a feleket és keressük a megoldást
➤ kompromisszummal békességgel oldjuk meg belülről a problémát és ne vigyük végig az egész szponzor soron
➤ menjünk tovább tanuljunk a hibákból és nyugtassunk meg mindenkit
➤fontos, hogy az érzéseink ne legyenek

2. ha nem tudjuk megoldani és békíteni a feleket a felső vonalon kérjünk kapunk segítséget ezt hívják hálózati támogatásnak, ami mindenki előnyére működik.
Segítsünk másoknak is, ők is boldogok lesznek, ha segíthetnek nekünk.
Következő levelemben arra a kérdésre keresünk választ hogy „szuper eladónak” kell e lennem ahhoz hogy sikeres legyek az MLM ben?
Vedd fel velem a kapcsolatot a rozsaszoradi.hu oldalamon.
Itt elolvashatod a többi MLM Suli leveleimet is.
Gyere, iratkozz fel aYouTube csatornámra…
Csatlakozz a FB oldalamhoz, működjünk együtt!
Barátsággal,
Rózsa