Már két hete dolgozunk együtt azon, hogy a mostani kiszámíthatatlanabb gazdasági helyzetet minél könnyebben át tudjuk vészelni üzletileg. A piackutatás, költségcsökkentés elvégzése és a digitalizációnak az üzletünkbe történő beépítése után most átevezünk a jövő vizeire, és megnézzük, miként lehet egy összeomló helyzetből főnixmadárként kirepülni.
Akár a magánéletünkben, úgy az üzletben is fontos, hogy megújuljunk időközönként. Ahogy a természet tavasszal mindig újjászületik, úgy nekünk is érdemes végiggondolnunk, hogy milyen területen, milyen irányba tudnánk még fejlődni, termékeinket vagy szolgáltatásainkat még tökéletesíteni.
Két irányba indulhatunk el; vagy a termékünket / szolgáltatásunkat emeljük egy magasabb szintre, vagy a vállalkozás működésében vezetünk be újításokat. Egy idő után mindent meg lehet unni. Ezt szeretnénk elkerülni a saját hálózatunkban, hogy a vásárlóink megunjanak minket, és változatosságra vágyva inkább a vetélytársainknál tegyenek egy próbát.
Ezt NEM akarjuk, ezért előre kell gondolkodunk, hogy mivel fogjuk újra levenni a lábukról a potenciális érdeklődőket. Görgess lejjebb, és nézzük át együtt a következő tippeket!
Az emberek figyelmét nehéz megragadni, annyi inger és információ ér minket nap mint nap. Viszont minden ember szereti a látványos, interaktív, színes és esztétikusan kinéző dolgokat, ezért jó irány lehet elgondolkoznunk a megjelenésünkön.
Hogyan jelenik meg az üzletünk, és az általa kínált termék a fizikai és az online térben?
Válaszold meg magadnak a következő kérdéseket, és egyből látni fogod, hol érdemes fejleszteni az üzleten:
- Milyen az arculati megjelenésem? Van-e logóm? Ha igen, látványos, igényes, szép? Jó érzéseket kelt bennem? És a környezetemben? KÉRDEZZÜNK KÖRBE, mi jut eszükbe az ismerőseinknek, ha először meglátják a logónkat.
- Milyen a termékem csomagolása, doboza, dizájnja? Megkapó a szemnek, odavonzza a tekintetet? Ha nem, miért nem? Nem elég színes?
- Ha van, milyen az iroda, ahova fogadom az ügyfeleimet? Igényes, tiszta, könnyen és gyorsan elérhető az emberek számára?
- Milyenek az online felületeim? Van-e honlapom, és ha van, akkor minden információ megtalálható rajta? Kapcsolatba tudnak lépni velem ezen keresztül?
Jelen vagyok Facebookon, Instagramon vagy YouTube-on? Van hírlevél adatbázisom? - Szükségem lehet esetleg egy applikációra az üzletem interaktívabb bemutatása érdekében?
Az applikációk modern korunk online katalógusai. Egy kivonat a vállalkozásunk működéséből, termékeiből és információiból.
PÉLDAKÉNT a Flavon megújult alkalmazását szeretném bemutatni neked, amely pont abból a célból jött létre, hogy egy gyorsan letölthető felületen tudja mindenki megismerni a Flavon termékeket, összetevőit, a Tudástárból hasznos cikkeket, tanácsokat olvashassunk, és még a saját rendeléseinket és forgalmunkat is nyomon követhetjük a fiókunkban.
Az alkalmazás letölthető az Apple Store-ból és a Google Play áruházból a FLAVON szóra keresve vagy az alábbi linkeken:
App Store: https://apps.apple.com/hu/app/flavon/id6447632070?l=hu
Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.makeweb.flavon
Barátsággal gondolok Rád,
Rózsa