#26 ÉS NEKED HOGY SIKERÜLT A NYÁRI KAMPÁNYOD?

Eltelt a július is, a nyár ⅔-a a hátunk mögött van. Na, nem akartalak lelombozni, hiszen az augusztus és a vénasszonyok nyarával érkező szeptember is még előttünk áll! 😉

Viszont minden hónap végén érdemes megállnunk, és végiggondolnunk, hogy mit értünk el üzletileg az elmúlt 4 hétben.

Te hogyan töltötted a júliust?

🤝 Sok tárgyalásod volt új ügyfelekkel?

🛒 Az eladásaid hogyan alakultak?

💰 Sikerült elérned a kitűzött bevételi határt?

💯 Volt valamilyen különleges akciód?

💻 Esetleg indítottál hirdetési kampányt a nyáron?

Sok a kérdés, de mind ugyanabba az irányba mutat; nyáron sem szabad leállnunk, ha azt szeretnénk, hogy jöjjenek a számok, amiket elterveztünk!

✅ Ha volt nyári akciód vagy kampányod, érdemes kiértékelned részletesen az eredményeidet, hogy levonhasd a pozitív és negatív tanulságokat egyaránt; akarsz-e a jövőben kampányt, jól állítottad-e be a célcsoportokat, megfelelően volt-e megfogalmazva az üzeneted, megfogták-e az emberek szemét a hirdetési képeid, videóid…?

❌ Ha viszont nem volt még nyári kampányod, akkor alább találsz egy pár ismétlő tippet, amikről júliusban már beszéltünk. Olvasd el őket, hátha kedvet kapsz! ⤵️

💯 KEDVEZMÉNY VAGY KUPONAKCIÓ: ha van olyan terméked, aminek hamarosan lejár a szavatossága, vagy szeretnéd kipörgetni a készletből, akkor indítsd rá 2-3 hetes kedvezményes akciót! Ezáltal gyorsabban kiszórhatod a felesleges termékeidet, és olyan embereket is bevonzhatsz, akik a teljes áron nem vásárolnának tőled.

🎁 NYEREMÉNYJÁTÉK: motiváld az érdeklődőidet, meglévő ügyfeleidet egy kis játékkal! Hívd meg őket, hogy vegyenek részt egy nyereményjátékban; ezt kötheted vásárláshoz, feliratkozáshoz, ajánláshoz is. A lényeg, hogy kérj tőlük valamit, amiért cserébe ajándékot sorsolsz ki (pl. saját terméket / szolgáltatást, fesztivál jegyeket, ajándéktárgyakat).

💪 KIHÍVÁS: szervezz közösségi kihívást, és fogalmazz meg egy közös célt, amit sokan magukénak érezhetnek a követőid közül! (pl. közös fogyókúra, mozgás-sporttevékenység, önismereti gyakorlatok, stb.)

💻 HIRDETÉSI KAMPÁNY: pár 1000 forintos ráfordítással akár több ezer olyan érdeklődőt érhetsz el, akik másként nem, vagy nagyon nehezen találnának rá a vállalkozásodra → fedezd fel a Facebook, Instagram, Youtube, Google hirdetések világát, garantáltan nem bánod meg!

Szeretettel gondolok Rád,

Rózsa

Szórádi Rózsa

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük