Bár még augusztus közepe van, és a legtöbb család nyaral és pihen, azért a szülők fejében hátul már ott motoszkál a gondolat, hogy hamarosan tanszereket, új ruhákat és egyéb eszközöket kell vásárolni a gyerekeknek az új tanév kezdetére.
Ilyenkor nekünk, üzletembereknek fontos felkészülnünk az úgynevezett augusztus végi – szeptember eleji kampányidőszakra, a BACK TO SCHOOL-ra. Ez magyarul annyit jelent, hogy “Visszatérés az iskolába”.
Fontos, hogy milyen piacon vagyunk jelen a vállalkozásunkkal, hiszen nem minden termék vagy szolgáltatás esetében releváns időszak ez. Viszont ha tudsz csatlakozni ehhez a kampányhoz, akkor érdemes kiötölnöd valamilyen kedvezményt, bundle promóciót (erről egy régebbi levelemben már beszéltünk) vagy valamilyen olyan aktivitást, amivel ösztönzöd a vásárlást az amúgy is sűrű kiadásokkal teli időszakban.
A saját személyes példám a Flavonban szinte minden évben ugyanaz, vagy hasonló. Általában minden év szeptemberében dobja piacra a Flavon cég a legújabb fejlesztésű termékét, és ilyenkor mutatják be a nagyközönség számára is. Ez idén kissé rendhagyó, ugyanis az egyik prémium gyümölcs-koncentrátumot, a Flavon MAX+ terméket kivezeti idén a cég. VISZONT, még utoljára egy előrendelési kampányt indítanak, amely keretén belül betárazhatunk ebből a vitaminbomba termékből, de ez az UTOLSÓ LEHETŐSÉG.
Idén tehát nem egy új termék bevezetésére fogom a fókuszt helyezni most az ősz eleji szezonban, hanem a Flavon MAX+ előrendelésekre. Ezen kívül viszont a táplálékkiegészítők piacán mindig fontos a szeptemberi iskolakezdés, hiszen a gyerekek ilyenkor térnek vissza a közösségekbe, ami azt jelenti, hogy fokozottan ki vannak téve a kórokozók hirtelen támadásainak.
Ennek fényében ebben az időszakban olyan termékeket tartalmazó ajánlatokkal keresem meg a vevőimet, amik kifejezetten a gyerekek immunrendszerét segítik erősíteni az iskolai visszatéréshez.
A tapasztalatom az, hogy szeretik a vásárlóink azt, amikor egy kicsit helyettük is előre gondolkodunk vagy felhívjuk a figyelmüket olyan eseményekre, lehetséges történésekre, amit ők esetleg nem kezelnek kellő odafigyeléssel ebben a sűrű, húzós időszakban.
Találd ki Te is, milyen ajánlattal tudnál csatlakozni a Back To School kampányba, és ne habozz, hirdesd ki, keresd meg az ügyfeleidet, hiszen nemsokára vége az augusztusnak.
Szeretettel gondolok Rád,
Rózsa