Az üzleti életben mindig meg kell újulnunk, hiszen akkor tudjuk fenntartani, illetve növelni az érdeklődést a vállalkozásunk szolgáltatásai iránt. Én is sokszor ötletelek azon, hogyan lehetne még izgalmasabban “tálalni” a portfólióm. Most a Flavon csomagajánlataimat fogom megújítani.
Hogy hogyan?
Eddig is készítettem különböző alkalmakra termékcsomagokat, amiket egyben adtam át a vásárlóknak. Nekik könnyebbség volt, hiszen egy tematikus, egy-egy célzott problémára vagy helyzetre összekészített termékcsomagok kaptak, nekem pedig egyszerűbb volt szegmentálnom a célcsoportom igényei szerint az eladásaimat. Nagyon ajánlom, hogy készíts csomagajánlatokat, amiket a célcsoportjaid szerint alkotsz meg.
➡ ÉS HOGY MIÉRT JÓ EZ?
Mert könnyebb ajánlani termékeket, ha van mögötte egy koncepció. A Flavon gyümölcs- és zöldségkoncentrátumok esetében például kismamáknak, a senior korosztálynak, a bélrendszer erősítésére, alvási nehézségekkel küzdőknek, stb. alkotok csomagokat, hogy könnyebb és hatékonyabb lehessen az értékesítés, a problémákra való megoldás nyújtása.
ALKOSS CSOMAGOKAT, és könnyítsd meg a saját és a vásárlóid dolgát!
Szeretettel gondolok Rád,
Rózsa